Sunday, March 21, 2010

sambungan...

*dari kiri...aku...parah...sue...mas

time nie join program Jejak Warisan Challenge....tema "merah"!!!

*dari kiri...sue..parah..mas..aku..imah..patma..patin

konon suma time ayu2 belaka!! hahahaha....time nie event utk Cahaya Aidilfitri

*dari kiri..parah...aku...sue...mas

time nie kat Tepi Laut(Kuala Perlis),Perlis...diorg sambut surprise besday party aku yg ke 21tahun..ape2 pon,mmg aku surprise sgt...tengkiu u guys!! Luv u all....

*dari kiri(berdiri)...lisa..sue..mas..mimi..parah..nisa
*dari kiri(duduk)..zana...aku

time nie kat Gua Kelam,perlis.....best wooo!!


*dari kiri...ekin...sue...zue...aku...parah...mas...imah....

time nie kat dataran proton (depan astaka)....time ni Cahaya Aidilfitri....



*dari kiri...mimi..parah..ila..mas..aku..yana..atun..lisa..mat yo

time nie kat Seri Kedah Resort,Jitra...mandi swimming pool...sesaje release tension!!



time nie kat umah Seri Kenangan,Perlis...umah org2 tua...projek Profas...mak cik yg pki tudung kuning tuh setiap ari (selama tinggal kat c2) tunggu ank dia dekat n pintu pagar sbb dia cakap "ank makcik nk amik makcik"....cian kan...ntah mana ank dia pg...i2 la...seorg mak leh jga 10org ank..tapi 10org ank belum tentu dpt jga seorg mak...




*dari kiri..aku..mas..mimi..sue..parah..

time kat bukit bendera..penang...sonok pegang ular...tapi still geli-geleman gak ble dia bergerak....huhuhuhuhuhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea