Wednesday, October 27, 2010

expl0race = sengal badan!!

waduh.....
kebisaan betul badanku ini......
hahahahaha.....
kesakitan + kesengalan badan2 ku hasil dari usahaku sendiri...

semalam bersamaan ari selasa..26.10.2010...
aku join explorace yg danjurkan oleh IBMS UUM (International Business Management Society)
semata2...0ps! nk dapat 5m lebih t0k carrymark Export Management!
huh...sungguh "menamakkan" ade ke words nie? huhuhu kasi bantai saja!
sape x nk markah pree2...huhuhu
sah! aku mmg tamak....
xpe2...tamak,tapi berusaha gak tok mendapatkannya....

setiap participants kena dlm group....
1 group kena ade 4 org....
so,aku parah....2 lagi?
x cukopla plak....
so, kenala mintak jasa bek senior2 ku....(bek ke?hihihi)
so...plus wan n fiq...cukopla 4!
thanks ya senior!

kes 2 da abes....
x pe lagi...
x tahannya explorace tersebut sgt2 la mencabar....
sehingga boleh terase di tulang temulang ku ini!
hehehehe....
Jln cam org baru pas pantang pon ada gak!
hahahaha....
org sentuh bdn pon x leh....
konon saket! tapi mmg saket pon!!
hehehehe......

adeh....
xda keje...cari keje....
asemen berlambak2.....
x abes2 pon lagi....
waduh2 ija...ngapain dong kamu ni!
tahu dek mak aku naya....
sebaik muka aku x burn sgt....
kalo x...mmg terbaekla siap dpt souvenier ag!
hahahaahahaha...kulit itam!!!
kah2.....
bila org tgk aku nmpk gigi n mata je....
x ke sedey kalo cenggitu......
sebaik2!!!

tapi pe2 hal pon...tetap da best!
iyela...kalo ari2 besa...nk ke korang peluk pokok tepi jln + cium + nyanyi lagu ct nurhaliza?
x de maknanya....
lagi satu....nk ke korang golek2 bdn atas padang rumput 10 kali?
mcm shiro(anjing shin chan) plak asenya...hahahahaha
lagi....nk ke korang msk lam tasik guthrie(sime darby) UUM yang penuh n selut 2?
men lumpur n selut d c2 seolah2 mcm pasir d pantai putih....hahaha
air pon da mcm teh ais aku tgk! tinggal nk buh ais ketol je....hahahaha
bau....toksah katela.....masyaAllah! hehehehe....ase cam time budak2 kecik dulu je..
men paya kat blakang umah...balik kena sebat ngan mak! hehehe
tragis2...tu la...mak x kasi men,nk men gak!
ish2!
pe aku melalot nie?
da2.....
nk out lu....
nk urut2 bdn nie yg agk2 degil menyakitkan hamba hari nie....
okeh....
adios!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea