Tuesday, November 9, 2010

banjir oh banjir....



pic2 banjir d UUM








dugaan betol banjir kali ini...
ish2...pengalaman tol....
1st time ade cam org giler asenya....

cuti study week aku dbazirkn...
kalo taw 29bln10 ari2 aku da balik umah...
hehehehehe...tapi nk wat camna...x dpt djangka!

so,exam aku d tunda ke tarikh baru....
suma exam yg sebel0m raye aji di bwk selepas raye...
s0..dengan i2 aku mmbuat keputusan utk balik!

tapi mslhnya...
kenderaan nk kuar x da...
bas mmg x masok da...
jgn harapla.....
jln suma d tutup berikutan banjir....

so....aku n da geng (parah,mas,imah,patma,k.ija) terpaksa bertahan sampaila air surut....
ingt nk redah je naik sampan...
tapi nk pakai sampan saper plak! hehehe
so,bersamaan ari sabtu 6aribln11 kami dpt balik gak akhirnya....
sebaik papa k.ija nk amik...
tma kaseh banyak2 yea......
kalo x,selamanyala kami terkandas kat uum.....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea