Monday, January 10, 2011

da tersurat dan tersirat.....


ececeh...
tajuk entri kali nie bkn kemain g.........
madah berhelah u......
ekceli x da kaitan langsung ngan apa yg aku nk tulis nie....
hahahahahahahahahaha.......
saja kasi gempak!!


firstlly...
alhamdulillah.......
walaup0n susah gler tahap baban nk mas0k p0rtal....
tensen2..........
result aku sem nie meningkat dengan mendadak dari sem lepas!!!!
siyes heppi.............
x ku sangka........
hehehehehehehehehehe....
cuma 1 subjek yg agk menesenkn aku!!!
napela aku kena amik k0!!
waduh........


dan x d sangka2 jgk lagu bl0g aku....(mcm k0 sorng je!)
menang t0k lagu ajl ke.....ke....lupala eheh2!
ekceli aku letak lagu nie dulu w0key...
baru lagu 2 menang...
kire badi aku la nie.........
perahsantan!!!!!!!!!!!!!

dan x d sangka2 gak.....
p0rtal yg jammed..........(mmg da sangka lama!!)
s0,aku x dpt nk tuka pe2 ag timetable t0k sem depan.....
aish!!! menci t0l.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea