Wednesday, January 12, 2011

tidakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!! cuti sudah ma0 abes.....



Wowowowowowo.....
Mak n abh aku sgt sedey sebenanya bila aku ckp "mak abh cuti nk abes da!!"
Iyeke? Ntah2 lagi suke aper.....
Hahahahahahahahahahaha....
Mana ada.....
Mereka sgt2la sedey teramat sgt....
Kah kah kah.....
Iyela....
Sape g yg tinggal kat umah nie....
Bila aku balik,tinggal ber2 aje....
Adek-beradek aku masing2 keje.......
Mustila sunyi....
Mustila mereka merindui waktu keberadaan aku d rumah!
Wah!! perahsantan.........


Jumaat (mlm) 14.01.2011 nie aku da bert0lak balik kedah...
Nek train kol 10.50mlm-07.00pg....
Train senandung langkawi....
Waduh...lama x??
Ha hambek k0....
Sengal + lebam + perit b0ntot aku asek duduk jer......
Kaki plak ase sengal2 je...
Rase nk berikan shepakan + terajang + kick kat org secare pree jer....
Ade sape2 nk??
Register lu kat kaunter pendaftaran Oke!

Bermula la plak rutin aku kat cna...
Dapat aku bayangkn....
Pepagi bute berebut t0ilet...
kal0 kelas pagila...
kal0 kelas tghari pas subuh td0 balik....
Ish2...buruk rupa sungguh perangai.....
Hehehehehehe......

Pastu....
Mula berlambak2 asemen....kuiz.....tut0.....
adeh....ngan midterm ag....
Final..tOksah katala...
Wuwuwuwu...
Ble nk abes nie??

Org kate (membe2 aku yg da keje)...
kang ko da keje musti ko nk blaja plak!
penat.....

Adeh...mcm mana nie....
Keje penat....
Blaja pon penat......

Pendek kate...
secara sh0rt formnya....
Berpuas atila dgn keadaan situasi kita skang....
Trima keadaan n dugaan yg mendtg n redha......
Tapi jgn lupa usaha pOn penting!
Usaha kemudian baru tawakal...
Jgn tawakal baru usaha....
Nie sket2 mengeluh....

Bak kata pepatah..
beraket2 ke hulu...
Berenang2 ke tepian...
Bersaket2 dahulu....
Bersenang2 kemudian.......

Hehehehehe...
Terkena aku..............
Oke2....
Insap sudah......

Oke!!!!!
Sem baru....
Azam baru...
Chaiy02!!!!!!!!!!!!




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea