Tuesday, February 1, 2011

C N Y



So...
kalO da CNY 2 maknanya ada cuti la kn? kn? kn?
hik hik hik.......
kebanyakan suma penduduk2 uum da lama pulang ke kmpg halaman.....
kelas d batalkn or sendiri wat2 batal.....
aku...........
ari rabu pagi aku ada 1 g kelas yg mmg aku x leh sgt nk skip....
sbb......................
sbb paper nie sgt2 merisaukn aku sem nie.....
internatiOnal finance.....
kelas Prof. Madya Dr. Anggapan Regupathi.....


sO.......
antara rela n x rela aku terpaksa gak balik rabu mlm......
nek train......sekali lagi!!
hehehehehehe.......
dari alOrsetar-Tanjung malim.......
abah oOo abah....
maap kerana menyusahkan mu sekali lagi....
kena amek saye kOl4pagi....
hehehehehe.....

adek-beradek yg len pOn akn balik....
sO.........
abesla rumah cik ramli n cik rosidah...........
pasti pecah meletOp........
ats kepulangan kami yg Orgnya 5beradek mengalahkan 50 org...
iyela...sekO2 x reti cakap pelan2.....
kalO lawan vOkal,ziana zain pOn kalah....
hahahaha.......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea