Tuesday, February 1, 2011

duLu kaLa...

hehehehehe.....
dulu kala....
ekceli saye bukan free hair Oke!
tapi nie time kecik2.......
tetbe teringin nk uplOad gamba aku time kecik2 plak asenya....
nie x silap aku umO aku 3taun asenya...
Org kate rupe aku xberubah dari kecik sampaila besO...
ntahla....
tapi yg pasti kependekan aku jelas ketara.......
hahahahahaha..................






ne x slp aku da besO sket....
hahahaha.....
bersama ROHAYU kawan aku time kecik2 lu....
ekceli kawan pempuan aku masa kecik2 dulu x banyk pOn...
bOleh d kre....
banyak laki dari pOmpan....
iyela...
abg2 aku punya kawan....
jOin sekali ar men....
mana leh tinggal aku...
karang diaOrg kena marah x jga aku....
hahahahaha....
padan muka kOrang.....
ish2....
tapi pasan sumting x??
kecik2 aku pakai gaun segala....
da besO bley plak jadi gangster.....
aku pOn x taw mana perangai x senonOh ini hadir...
cewah....
tapi gangster aku...
ngan membe2 bek jer....
Org yg x d kenali........
bO layan oke!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea