Thursday, December 9, 2010

aku kena prank!!

wuuuuu........tgkla keadaan aku!



ha...leh ag senyummmmmmm...




peace!! dengan x pakai kasutnya....


hahahahaha.....
balik2 exam je aku da kena prank n membe2 aku!!
kuangasam t0l......
sebaik aku da abes paper.......
ne suma sbb belated besday aku ari2....
time besday aku ari2 cuti banjir.....
so,di0rg balas dendam ar.......

tapi tetap x menjadi sepenuhnya sebab aku terselamat dari sebaldi air yg mencurah2 keladang gandum (cewahhh!!) yg d tuang dari tingkat 3!!
hehehehehe....
sebaik!!!
tapi ape p0n aku x terselamat dari sebungkus tepung g0reng rangup......
apela diaorg beli tepung nie...belila cap sauh ke...hape ke! hehehehe............
dengan berapa gayung air ntah......
2 p0n da basah badan aku!!

hampeh t0l....
tapi still da besh memories ever n k0rang!!
ting t0ng bet0l ar kawan2 aku ne....
asek pekena org je......

camna aku leh x sedar langsung aku bakal d prank!
sedangkn diaorg da bg hint ari2.....
maybe sbb bersemangat sgt da abes paper!!
sedangkan diorg bel0m g......
hahahahaha....

ne suma kenangan yg k0rang tinggalkn tok aku.....
tma kaseh :
  • parah- si tukang sabotaj
  • ekin- si tukang berlakon
  • patma-si berlakon x jadi
  • kak ija + dayah - si tuang air x kena!
  • patin - tukang gelak!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea