Tuesday, December 28, 2010

bla bla bla....

enti t0k kali nie...
k0rang dengarla aku membebel merapu2 ea...
muahahahahahahahaha....

sekang tgh on9 kat umah abg aku....
ampang,kl...
s0 nie je ar masa yg aku leh curik2 jap...
kal0 x...
du0polohpat jam asek "achik!nk sp0ngeb0b!"
x p0n....."achik!nk men game......."
"lapt0p da sejuk..x panas da..x la let0p!"
hahahahahaha.....
gler kau...
kal0 lapt0p panas leh melet0p...
gler care punya ank sedara....
bgs2.....

alahai......
da 3ari duk cni...
es0k balikla...
saje tgk abg aku pindah umah baru...
umah lama dia kt blakang blok je p0n...
hahaha...tapi 2 umah sewala...
mlm nie baru nk g jenguk adik aku si ecah 2 kat kuchai lama jap...
dia p0n pindah umah gak ri2...
baru skang ada kesempatan nk jenguk...

alahai...
suma da ada kehidupan sendiri...
even adik aku...
aku jer g....
bila la nk merasa keje...
pegang duet sendiri,umah sendiri,kete sendiri....
wao0o!!beso taw cecita aku....
hehehe...


hehehehe....
ri2 bawak 4org budak kecik lalan2 g z0o negara...
s0lehin,lutfi,siti & alif.....
gila lama aku x g...
x silap masa taun 2007
hahaha....time 2 tiket harge dewasa rm15...
skang da rm20 taw!!!
sy0k gak lalan zo0...
hehehehe...
ase mcm nk jadik budak2 balek!!
kal0 dapat ku undurkan masa...
cewah!!!

x lupa n ucapkn tahniah2!!!
kepada PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA!!!!!!!!!!!
atas game partI kat Stadium Bukit Jalil,Malaysia r2....
untuk FINAL AFF SUZUKI 2010
3-0 k0t.......
cayalah...........
d0 the best 4 29.12.2010!!
game partII Stadium Bung Karno,Indonesia...
go g0 go... MALAYSIA!!!

p/s :: spesel gud luck t0k KHAIRUL FAHMI CHE MAT.....hehehehe



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea