Friday, December 17, 2010

siapakah gerangannya.....


Wuwuwuwu....
semlm2nya aku diganggu oleh 1 num misteri......
some0ne.......
dia kenal aku.....
even taw nama,umo.....
dia nk kawan n aku.....
tapi x leh bgtaw sapa dia sapa sebenarnya....
sebab?????
kalo aku taw dia sapa,dia ckp musti aku x ma0 kawan dia da....
silap2 marah dia......

hah.....
x mendatangkn pelikan ke??
ad0yai.....
p0nin pale aku pkr hal nie semlman......

siapala kamo............

#
#

ultraman kah.........

#
#
#

superman kah...........

#
#
#
#

batman kah...............

#
#
#
#
#

ataup0n................................

#
#
#
#
#
#

kluang man............

hehehehehehehe..........................



4 comments:

  1. xla.....itu kan invisible man....
    x pun hollow man....

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....invisible bley trma lagi...kalo hollow,tidak!!!!! hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaahahaha.....pk bukan2 la tu...mksud kak ija hollow man tu= org yg x nk tunjuk n gtau dri sbnaq dia..hahahaha....

    ReplyDelete
  4. 0o0o0o0o....begitu...ku ingtkan apa tadi...hehehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea