Thursday, December 23, 2010

penat 1000X...


penat....
dengarla en. bl0g.....
saye penat!!!!!!
ala.....
k0 wat pe p0n....
panjat gunung everest 365ari 2 mlm ke?
basuh kandang lembu kat Jordan ke??
kira batu kat jln Duta ke? ke? ke?


aiseymen....
2 keje gler........
apedah!!!

aku penat...
penat jln2........
hahahahahahahahhahahaha......
x ma0 kuar p0n....
mak paksa...erk? iyeke....
ha la......

hehehehehe.....
g teman mak g maybank slim jap.....
bank in duet....
pastuh kemaskini akaun......
aku p0n amek peluang ar....
Jgn peker bukan2 ea!!
amek peluang aktifkn balik akaun aku 2.....
da lama x pki........
hehehehehehehehehe....
s0,akaun da aktif.....
sape2 nk ms0kkn duet...
sila2...
Jgn memalu!
sah GILO!

past0h g tmn abh beli enp0n lak!
enp0n abh yg lama da r0sak...
ganas t0l pakai...
ish2!!
hehehehehehe...
sape yg bg r0sak 2!!
engka0 la...

past0h g tanjung malim lak!
aku nk g beli kain pasang c0tt0n...
ekceli sgt2 suka c0tton...
c0rak bunga2 kecik 2....
cam p0mpuan kampung je....
rase ayu jer!
hahahahahaha........

sementara cuti sem ne....
ada gak keje aku kal0 menjahit!
wat baju nk g kelas sem depan je p0n....
Jgn x taw!! cik gangster pandai menjahit!!
menjahit baju kurung ajela....
hahahaha...
Gangsterla sgt2....
P.O.Y.O

el0?
ketua GANGSTER taw!
gangster kat blok G ajela......
muahahahahahaha.....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea