Saturday, December 18, 2010

masak...masak....n masak lagi


ekceli aku bukan pandai masak p0n....
hehehehe.....
tapi kal0 takat nk masak nasi beriani,laksa j0hor,ayam tand0ri 2 bleyla.....
wah! penip0 bes0.......
Ya aku mmg tp0....
k0rang pcaye ke???
sape s0h korang pcaye!!
hik hik hik hik hik...(gelak nates!)

tapikn.......
s0b s0b s0b.....
Wah! wat2 nanges plak!
mende k0 ne...nk celite ke nk berlakon!
kal0 nk berlak0n,msok pilih kaseh la wey!!

sab0la sat.....
amik m0od jap.....
kecoh ar lu......
hehehehehehehe.......

okeh2 my pren....
sejak 2 3 4 5 6 7 8 9 10 menjak ne.....
Wah! manyaknya...
sukati akula.......................
hahahahaha......
d sebabkn aku d0k senang lenang kat umah.....
cuti sem lambat g nk abes......
aku da amik alih tugas ahli2 umah ne....
Wah! manyak sgt ke? abh n mak je k0t....
hehehehehe.......
lebey dr 1,kire manyak ar 2!!

ha..........
bek x aku......
tapi masakan aku selalu masin.....
mak kata gatai sgt nk kawen la 2!
hahahahaha......

tadi p0n baru abes wat Carry puff!!
nama kampung dia KARIPAP!!
hahahahahaha....glamor u!

tapi pe2 p0n aku nk ckp.....
ne la masanya utk aku berlatih masak.....
ha....bila lagi!
p0mpuan taw masak adalah 1 pakej ye puan2!!
wah! cam Chef Wan plak......

apela aku melal0t ne...
ekceli x taw nk cter pe utk entri aku ne....
kal0 sape2 ader rase menyampah nk bace.....
k0rang x payah le bace ea!
hahahaha....
tak0t mas0k sepital plak!
akibat muntah yg berlebihan.......
muahahahahah....
tapi...............................................
sape2 yg sudi baca ne....
aku ucapkn tma kaseh..............

~adi0s~


6 comments:

  1. wey...camne nk wat bee yg comey kat sebelah knn blog ko neh??? (n_n)

    ReplyDelete
  2. oooo....ko kena j0in nuffnang lu nanie...pastoh ekot step dia jer!

    ReplyDelete
  3. ha...bley wat x?ko klik je kat yg tanda "?" kat bee 2....

    ReplyDelete
  4. haha...same la aku pon masak asik masin je kate adik2 ku...huhu :(

    ReplyDelete
  5. jijah...hahahaha....k0 p0n gatal nk kawen gak ar 2 gamaknya! hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea