Tuesday, December 7, 2010

BBQ!!

shopping2!! aku x de...tgh ats katil g time ne...demam selsema...


bersungguh2 tol k0rang membeli ek! pasaraya kesayangan C-Mart,Changlun....



daun saderi! w0nderpets....bhn nk wat spagethi!


mushr0ommmmm...........mmmmmm


antara bahan2nya................


sos....kasi terangkat!



item t0k bbq!!


ayam 2 ek0r.......


seasoning......


abes tgn aku id0pkn bara.....


hasilnya..........jeng2!!


carmen seb0k memanggang! hahaha.....


berasap2...berkep0l2.......hahahaha



mkn timeeeeeeeeeeee.................



apela di0rg membebel nie...hehehe

dengan rice co0ker je kami masak spagethi...



tada................hasilnya



ne menu t0k mlm 2...nampak simple tapi nk abeskn punyala seksa!!bnyk sgt...


i2 le aktiviti t0k semlm.......
bersamaan ari isnin 6aribln12 2010.............
jamuan 2 d wat t0k senior2 sem akhir......................
the besh memories ever!! cewahhh....

t0k suma membe2,br nk jadi membe,musuh aku,stranger.....
x kire d mana k0rang berada skang ne (aisey cam nk wat ucapan lak!).....
hahahahhahaha..............................
saya HUSMALIZA BINTI MOHD RAMLI...............
sayang k0rang!!!!!!!!!!!!!!
x kirela ape k0rang pernah wat kat aku.....
atau aku pernah wat kat k0rang..............
mungkin ada salah n silap yang aku wat kat k0rang samaada secara sedar atau x sedar.........
aku cuma manusia biasa yang melakukan kesalahan.........
hehehe...............................
adios!!!!!






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cempaka dewi sukma melati... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea